Instalacja postgresql. Czy musi byc tak ciezko?

Marcin Krzyzanowski krzak w hakore.com
Czw, 2 Gru 2004, 13:16:04 CET

Użytkownik Bartosz Taudul napisał:

> W macos masz łatwo i przyjemnie. Wszystko działa od razu. Wszędzie to
> samo hasło ustawione. Którego nikt nie zmienia, bo i po co. Dalej chyba
> nie muszę mówić.

i ilu jest procentowo zadowolonych uzytkownikow macos'a a ilu linuksa ?

A cos takiego jak defaultowa konfiguracja powinna działać bez zadnych cudów.

pozatym bardzo przesadzasz, myślisz ze jesli bardzo skomplikujesz
konfiguracje to cie to uchroni przed czyms ?

--
Marcin Krzyżanowski