backuppc.spec - BackupPC ver 2.1.0

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Czw, 2 Gru 2004, 20:36:34 CET

On Fri, 26 Nov 2004, [iso-8859-2] Michał Panasiewicz wrote:
> [...]

Niezupełnie, choć masz rację.
System budowania w tym programie jest trochę mało miły...

> znaczy tutaj poprawiona jest

Szkoda, że tego nie widziałem wcześniej.
Trochę poprawiłem, bazując na twoich zmianach, ale to wymaga jeszcze
łatki, żeby nie-istnienie usera nie było błędem fatalnym. Zerkąłem w kod i
tam jest jakieś szukanie UID-GID, więc chyba powinna przybyć opcja, żeby
dawać to jako opcję configure.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost