gscmxx.spec nie działa

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Czw, 2 Gru 2004, 23:59:37 CET

Dnia 02-12-2004, czw o godzinie 23:45 +0100, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):

> Powinno juz byc OK.

Dzięki :) Nie myślałem, że brakujący prefix można dodać tak łatwo
Jeszcze tylko
ostrzeżenie: Znaleziono zainstalowane (ale niespakietowane) pliki:
   /usr/lib/perl5/5.8.5/i686-pld-linux-thread-multi/perllocal.pod
   /usr/lib/perl5/vendor_perl/5.8.0/i686-pld-linux-thread-multi/auto/gscmxx/.packlist
Na perlu to się już kompletnie nie znam - czy to jest potrzebne do
czegoś?
--
Pozdrawiam
Krystian T