Instalacja postgresql. Czy musi byc tak ciezko?

Jacek Rembisz jacek w szuwary.org
Pią, 3 Gru 2004, 15:14:46 CET

On Thu, Dec 02, 2004 at 12:20:13PM +0100, Marcin Krzyzanowski wrote:

Cześć,

> a czy nie powinno byc tak ze standardowo dostarczana jest działająca od
> ręki konfiguracja, a bardziej zaawansowane konfiguracje opisuje sie w
> dokumentacji ? a jest na odwrot i to w przypadku postrgresql jaki mysql.
>  Od dawna mnie taka sytuacja mierzi, ale nie mam do nikogo pretensji
> ostatecznie sobie poradze, ale moze warto by zrwocic sie ku rozwiązaniu
> łatwemu i przyjemnemu.

IMHO dobrą rzeczą byłoby przy instalacji postgresa automatyczne
inicjowanie bazy w /var/lib/pgsql na localach z /etc/sysconfig/i18n
i charsetem UNICODE. Wymagający użytkownicy mogą sobie zrobić
rm -rf /var/lib/pgsql/* i zainicjować bazę wedle własnych widzimisię.

Jacek