pci-database

Marcin Król hawk w limanowa.net
Pią, 3 Gru 2004, 19:03:51 CET

> U mnie jest podobnie (Ath 1,33), ale denerwuje mnie bardzo to buczenie.
> Co ciekawe, gdy nagrywam to jest lepiej, niż gdy puszczam po prostu
> przez dzwiękówkę na głośniki.
> Strange to jest... Może to też wina zintegorwanej karty (AC'97).

A moze zlego ulokowania sprzetu? :) Dawno temu moj AWE32 nagrywal ze
strasznymi szumami. Winny okazal sie dysk bedacy w bliskim sasiedztwie.
Zostal przeprowadzony "wyzej" i szumy znikly. Szumy spotkalem tez w
przypadku niewielkiej odleglosci miedzy glosnika a dzwiekowka. Czasem na
szumy pomagalo tez "zmutowanie" line-in i/lub mikrofonu...

M.