[OT] Re: iptables

Paweł Sikora pluto w pld-linux.org
Sob, 4 Gru 2004, 00:15:37 CET

On Friday 03 of December 2004 19:08, Jakub Piotr Cłapa wrote:

> GPG jest nietrendi, a ponieważ denerwuje mnie mnogość standardów to
> zechciałem się zdecydować na jeden. Wypadło akurat na S-MIME i ogólnie
> certyfikaty SSLowe.

nie piszemy tu nic tajnego, ani wymagajacego cyfrowych podpisow.
ja nie mam zamiaru z kazdym mailem sciagac tylu kB nawet jesli
napiszesz tylko jeden wyraz.

[ .procmailrc ]

+:0 B
+* ^Content\-Type.*x\-pkcs7\-signature
+/dev/null

--
/* Copyright (C) 2003, SCO, Inc. This is valuable Intellectual Property. */

                           #define say(x) lie(x)