Instalacja postgresql. Czy musi byc tak ciezko?

havner havner w smtp.kamp.pl
Sob, 4 Gru 2004, 01:23:01 CET

On Fri, Dec 03, 2004 at 07:37:27PM +0100, Krystian T wrote:

> A może zrobić coś na wzór xorgconfig? Skrypt typu:
> pytanie [domyślna odpowiedź] odpowiedź
> Jedni będą się obywać bez tego, inni zainstalują i albo coś zmienią,
> albo zostaną przy wartościach domyślnych, które wystarczą do
> uruchomienia bazy (mało bezpiecznej, ale na workstacji dla niektórych do
> przyjęcia).

A kysz mi z takimi pomyslami! debiana mu sie zachcialo...

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org