xfce4

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Nie, 5 Gru 2004, 15:27:52 CET

It seems like on Monday 29 of November 2004 21:59, havner typed:

> Wlasnie chcialem przestawic tego bconda, ale moze masz racje (tylko te
> terminale, beda zaraz glosy na users: nie dziala mi!). Jak masz wiecej
> programow (nap polowa kde) to to menu wyglada tragicznie. Ja nadal
> jestem za vfmg by default.

Właśnie odkryłem jeden `przeciw' vfmg, który w moim przypadku będzie
powodował nawet ręczne budowanie xfdesktop z nim wyłączonym -
autogenerowanie menu. Co to za autogenerowanie, gdy jest wykonywane tylko
przy instalacji xfdesktop? Zainstaluję sobie po tym dziesięć nowych
programów, a menu się nie zmieni. Menu oferowane natywnie przez xfdesktop
może i jest ułomne, ale przynajmniej sprawdza, czy coś się nie zmieniło.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery.php