Małe updejty do automatyki ( także Acowej)

havner havner w smtp.kamp.pl
Nie, 5 Gru 2004, 23:30:22 CET

On Sun, Dec 05, 2004 at 11:23:58PM +0100, Mariusz Mazur wrote:
> [...]
> killall -9 python, albo wyłączyć na twardo komputer i przy następnym
> odpaleniu automatyka będzie próbowała od nowa zbudować ostatnie zlecenie. I
> tak aż do skutku (tzn. aż budowanie się w jakiś sensowny sposób nie
> zakończy).
> Tutaj mała uwaga: jeśli jakieś budowanie się rzeczywiście zwiesi, to mordujcie
> proces wiszący, a nie pythona (bo to nic nie da). Nie mordujcie też procesu
> rpmbuilda (to szczególnie dla tych, którzy mają w zwyczaju przerywanie jakiś
> budowań, by zaoszczędzić czas), bo ten z niewiadomych mi powodów spróbuje od

Proces wiszacy? Czyli? Cos z wewnatrz buildu? A jesli rpmbuild zwisnie?

> razu jeszcze raz zbudować tę paczkę. Jeśli go zabijecie jeszcze raz, to
> dopiero wtedy da sobie ściana (nie pytajcie jakim cudem; malekith w ogóle
> jakoś strasznie dziwnie to wszystko napisał). Może to kiedyś poprawię, w
> każdym razie nie teraz.

Troche to ryzykowne moze byc. Ankry, moglbys spojrzec na to?

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org