xfce4

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pon, 6 Gru 2004, 13:46:30 CET

On Mon, Dec 06, 2004 at 11:35:53AM +0100, Tomasz Pala wrote:

> Pytanie, czy jest to wykonalne w aktualnym rpmie? - bo ja takiego
> mechanizmu nie znam:/

Po co w RPMie?
Wystarczy w tym co tego RPMa będzie wywoływało. Tak samo przecież
%banner nie będzie wyświetlany przez ostatni instalowany pakiet, ale
przez coś co będzie tę instalację inicjować.

Instalacja gołym rpmem ma wyglądać tak jak teraz.

Przydałaby się możliwość doczepiania skryptów do poldka, wykonywanych
przed i po instalacji zestawu pakietów.

Pozdrowienia,
	Jacek