xfce4

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pon, 6 Gru 2004, 22:55:39 CET

Dnia 06-12-2004, pon o godzinie 21:11 +0100, havner napisał(a):

> I bedziesz implemetowal to na sztywno dla kazdego przypadku? Chodzi o
> jakis ogolny mechanizm ktory moglbys zdefiniowac na poziomie speca i
> poldek/rpm by go uzywal.

Nie wiem czy coś takiego się da i wymagałoby to zmian w specach pakietów
wymagających restartu usług

Poldek na początku ustawia zmienną "restart_httpd = "
W specu pakietu wymagającego restartu apacha "restart_httpd = yes"
W specu pakietu wymagającego restartu samby "restart_smb = yes"
(chyba w skryptach przedinstalacyjnych)
i wtedy zamiast
if na_liście_pakietów_jest_coś_wymagające_restartu_apacha then
byłoby
if $restart_httpd = yes then

I oczywiście działanie tego zależne od ustawień w poldek.conf
--
Pozdrawiam
Krystian T

        "errare humanum est..."