SPECS: arpack.spec - BR: which

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Wto, 7 Gru 2004, 14:41:16 CET

Mniej wiecej Tue, Dec 07, 2004 at 11:53:07AM +0100, zainteresowany Andrzej Krzysztofowicz rzekl:

> Tak, ale co mu po informacji o sciezce do programu na systemie _budujacym_ ?
> Nalezy mu podac te, na systemie _docelowym_ (nie musi byc ta sama).

hmm, ale tu jest w specu takie użycie:

# libtool 1.4d requires --tag for g77, libtool 1.4.2 fails when --tag is
# passed
LTTAG=""
grep -q -e '--tag' `which libtool` && LTTAG="--tag=F77"

nie komentuję tego, wyłącznie uzupełniam BRy.

> Nie jest oczywisty.

Miałem na myśli wpisywanie autoconfów, automaków, libstdc++-devel czy
okrzyczanego pkgconfiga, które to mogą być postrzegane jako "oczywiste"
na builderach (również prywatnych).

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A