SPECS: arpack.spec - BR: which

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Wto, 7 Gru 2004, 16:36:52 CET

Mniej wiecej Tue, Dec 07, 2004 at 03:32:13PM +0100, zainteresowany Fryderyk Dziarmagowski rzekl:
> On Tue, 7 Dec 2004 14:41:16 +0100
> Zbyniu Krzystolik <zbyniu w geocarbon.pl> wrote:
>
> [...]
> [...]
>
> okrzyczanego?

tak

> rozwój dystrybucji nie następuje na poziomie buildera czy
> to prywatnego czy to diabli wiedzą jakiego. Nie następuje on też poprzez
> dodanie do miliona specy BR: pkgconfig.

Rozwój? Zależy co pod tym pojęciem rozumiesz.
W czym przeszkadza to, że w specach są _potrzebne_ BRy? Programy mają się
budować tak samo niezależnie od środowiska? A na moim odchudzonym
builderze się wcale wtedy nie budują, i co?

Naprawdę tak Ci przeszkadza dbanie o spójność? czemu się nie czepiasz
zamian spacji na taby, poprawiania literek czy innych kosmetyk?
Ktoś nie dodał, bo nie zauważył, nie wiedział, albo mu się nie chciało.
A mnie się po prostu chce i mam środki tehniczne do "zauważania". Tyle.

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A
%% Timeo me dubitare %%