SPECS: arpack.spec - BR: which

The Undefined undefine w aramin.net
Wto, 7 Gru 2004, 21:02:25 CET

On Tue, Dec 07, 2004 at 08:28:27PM +0100, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> Chciałbym wierzyć, że zmiany te dadzą coś oprócz lepszej pracy twojego
> buildera... ok. gra jest niewarta mojego czasu. EOT.
dlaczego niewarta?
juz fafnascie razy zdarzylo mi sie podczas budowania czegos na jakiejs
"malej" maszynce ze proces budowania sie wywalil gdzies w trakcie(czesto
po kilku minutach/godzinach mielenia...) na jakims drobiazgu. A ze male
maszynki u mnie tych "drobiazgow" maja czesto bardzo malo, to...
Dlatego tez jak ktos ma mozliwosc, to niech jak najbardziej dopisuje
brakujace BR-y. Ktos chce usunac? Uwaza ze sa zbedne? To niech usunie i
"naprawi" budowanie bez takiego BR-a.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała