xfce4

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Wto, 7 Gru 2004, 21:31:13 CET

Dnia 06-12-2004, pon o godzinie 23:12 +0100, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):
[...]
> Kazda zmiana zachowania czegos wymaga pogrzebania w okolicach jakiegos
> speca.

Faktycznie nie było to najlepsze rozwiązanie, ale dalej nad tym myślałem
i może teraz będzie lepiej :)
Cały czas zakładam, że zmienna ustawiana w poldek.conf może być
przekazana do skryptów rpm-a

W poldek.conf
poldek_ma_restartować_usługi = "yes"

W specu (przykład z modułu apacha)

%post
if [ -f /var/lock/subsys/httpd ]; then
    if $poldek_ma_restartować_usługi == "yes" then
        /etc/rc.d/init.d/httpd stop
      # tu jeszcze warunek sprawdzający czy w pliku już jest httpd
        echo "httpd" >> /var/tmp/usługi_które_ma_restartować_poldek
    else
        /etc/rc.d/init.d/httpd restart 1>&2
    fi
fi

%preun
if [ "$1" = "0" ]; then
[...]

Po instalacji start usług (wykonywany przez poldka), których lista jest
w pliku /var/tmp/usługi_które_ma_restartować_poldek
--
Pozdrawiam
Krystian T

        "errare humanum est..."