Babole na BUGS

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Wto, 7 Gru 2004, 23:10:32 CET

Dnia 07-12-2004, wto o godzinie 21:32 +0100, Paweł Żurowski napisał(a):

> ja sie nimi interesuje... no, tymi, z ktorych korzystam i potrafie cos
> zrobic. Takie se oznaczam w evo jako "wazne", i jak bede mial chwile
> czasu, to sie nimi zajme. Niestety sam link i tytul czesto tak sobie
> mowia o zlozonosci problemu, przez co nie oznaczam ich jako "wazne"...

Hmm, część to się zmienia, ale np.
http://bugs.pld-linux.org/?do=details&id=833 nie. Ja dopisałem
komentarze (więcej jakoś nie potrafię) i nawet ZTCP pisałem do arekm,
ale nic się tam nie zmienia, a można by napisać "rozwiązane w nowej
wersji" i nie wiem - czy naprawione bugi mają tam wisieć?
--
Pozdrawiam
Krystian T

        "errare humanum est..."