pine

Paweł Sikora pluto w pld-linux.org
Wto, 7 Gru 2004, 23:12:03 CET

On Tuesday 07 of December 2004 21:05, The Undefined wrote:

> to zalatw zgode od UW.
>
> Dodam ze ja bym chcial miec tez jave, eclipse, tomcata, flasha, ... ;)

jamvm+classpath styknie?
eclipse ponoc dziala na jamvm i moze sie zbuduje na classpath + jikes/gcj.
zreszta chyba prywatnie na builderach mozemy miec jave-suna do budowania
i dystrybuowac tlko bajtkod w .jar-ach, prawda? wiec w czym problem?

--
/* Copyright (C) 2003, SCO, Inc. This is valuable Intellectual Property. */

                           #define say(x) lie(x)