pine

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 8 Gru 2004, 08:16:39 CET

On Wed, 8 Dec 2004, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Jesli nie bedziemy go rozpowszechniac w postaci binarnej.

Tylko jedna prośba: jeśli już ma na ftp trafić wykastrowany pine, to niech
nazwa paczki będzie np. pine4 - żeby nie wykasowało istniejącej kopii...

Sam od dawna myślę o przejściu z pine'a na coś sensowniejszego (pine np.
w ogóle sobie nie radzi z niektórymi mailami na listach PLD, chyba chodzi o
unicode), ale mutt różni się do tego stopnia że się odechciewa człowiekowi
zmian :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004