SPECS: libmimedir.spec - Added missing BR - release 0.99

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 8 Gru 2004, 12:17:16 CET

Dnia 02-12-2004, czw o godzinie 12:10 +0100, Jakub Bogusz napisał(a):

> Nieprawdziwa informacja. %description też.

> Oba???

wolal najpierw o byacc jak mu dodalem to poszedl dalej i wywalil sie na
bisonie wiec dodalem.

Nie zagladalem w zrodelka.

> I co z tym, że to libmimedir to zupełnie inna biblioteka, niż ta co
> poprzednio była pod tą samą nazwą?

Wlasnie, ale zeby bylo fajnie autor ten sam tylko numerek wiekszy.
Probowalem sie cos dowiedziec ale autor nie przyznaje sie juz do tego bo
to poszlo w swiat i kazdy zaczal rozwijac to swojemu.

Masz wieksze doswiadczenie.

gnome-pim potrzebuje tamtej libmimedir.
Ona i tak (chyba) linkowana jest statycznie to moze dodac ja tylko na
czas budowanaia do $BUILDROOT zlinkowac i wywalic.
Moge tak zrobic.
To bedzie ok ?

TiweK