pine

Marcin Król hawk w limanowa.net
Śro, 8 Gru 2004, 12:31:39 CET

> A jak z poprawkami bezpieczeństwa?
> Przy zmienionej nazwie użytkownik nie zauważy.
>
> Swoją drogą - co z poprawkami do zalegalizowanej wersji binarnej?
> Każda nowa łata musi być zaakceptowana przez UoW, czyli będzie znana
> dziura krócej lub dłużej (jeśli nie zechce im się odpowiedzieć, albo
> łata się nie spodoba).

Z korespondencji wymienianej z UW wnioskuje, ze kazda trzeba
legalizowac. Ale ponowie pytanie w tej sprawie. Ponizej streszczenie
tego co juz wiem:

1. Czesc naszych patchy zostala zalegalizowana, czesc nie. Sczczegoly w
archiwum listy.

2. Na pytanie odnosnie nowych patchy (w tym security) nie dostalem
jasnej odpowiedzi. Zinterpretowalem to jako sugestie, ze wszystkie
patche trzeba "legalizowac".

3. UW stwierdzilo, ze maja dla nas gotowa licencje, na dystrybucje z
patchami "zalegalizowanymi" z pytaniem czy nadal ja chcemy. Gdy
odpowiedizalem, ze chcemy, dowiedzialem sie, ze osoba z ktora
koresponduje akurat ma 2 tygodniowy urlop. Po powrocie tej osoby z
urlopu dostalem odpowiedz, ze pojawilo sie wiecej spraw o licencje i w
zwiazku z tym UW "jest w trakcie zmieniania sposobu licencjonowa Pine'a"
oraz, ze "zmiany te dotycza tez naszego przypadku". Rownoczesnie z tym
stwierdzeniem byla zalaczona informacja, ze te zmiany potrwaja i prosza
nas o cierpliwosc.

4. Wlasnie wyslalem zapytanie jak sie tam sprawy maja.

M.