Problem z VLAN 802.1q na naszym 2.6

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 8 Gru 2004, 13:43:52 CET

On Wed, 8 Dec 2004, The Undefined wrote:

> ains? Co to takiego?
> Klon ians?

Przepalcowanie :)
ians, oczywiście

> Działa na 2.6?

Jeżeli weźmiesz e100 ze źródeł, które daje intel to będzie chodziło. e100
w kernelu jest wykastrowany z dodatkowych możliwości. Przynajmniej tak
było jak się ostatnio tym interesowałem, ale wątpię, żeby coś się w tym
temacie zmieniło...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost