pine

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 8 Gru 2004, 16:12:08 CET

On Wed, Dec 08, 2004 at 08:16:39AM +0100, Jacek Osiecki wrote:

> Tylko jedna prośba: jeśli już ma na ftp trafić wykastrowany pine, to niech
> nazwa paczki będzie np. pine4 - żeby nie wykasowało istniejącej kopii...
>
> Sam od dawna myślę o przejściu z pine'a na coś sensowniejszego (pine np.
> w ogóle sobie nie radzi z niektórymi mailami na listach PLD, chyba chodzi o
> unicode), ale mutt różni się do tego stopnia że się odechciewa człowiekowi
> zmian :)

Przechodzilem z pine na mutt, nie odbylo sie bezbolesnie, ale warto bylo

$ ls -l .muttrc
-rw-r--r--  1 havner users 10053 Dec  8 01:00 .muttrc

10k, troche trzeba sie bylo pobawic...

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org