Babole na BUGS

Krzysztof Królikowski krzysiek w pld-sparc64.org
Śro, 8 Gru 2004, 16:27:58 CET

Dnia 07-12-2004, wto o godzinie 20:32 +0100, Paweł Gołaszewski
napisał(a):
> http://bugs.pld-linux.org/
>
> Jest ich dużo... wydaje się, że nikt się nimi nie interesuje...

ja się nimi interesuję jednak muszę z przykrością stwierdzić, że na to
co zrobiłem na bugs jest 0 reakcji, chociażby w postaci puszczenia
poprawek do ac-test.
Wobec tego proszę tutaj o zainteresowanie się takimi zgłoszeniami jak:
- gettext 	; proszę o puszczenie na buildery
- gd 		; proszę o uwagi
- proftpd 	; proszę o uwagi

z góry dziękuję....

--
Krzysztof Królikowski <krolik (at) pld-linux (dot) org>
PLD Linux Documentation Team