Babole na BUGS

Krzysztof Królikowski krzysiek w pld-sparc64.org
Śro, 8 Gru 2004, 19:06:34 CET

Dnia 08-12-2004, śro o godzinie 18:45 +0100, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):

> Moze ktos przeoczyl "STBR" ? Zdarza sie.

mea culpa ;-)

> Do ac-test ?

najlepiej, żeby znalazło się w dystrybucji. Nie znam dokładnie zasad
puszczania na buildery...

--
Krzysztof Królikowski <krolik (at) pld-linux (dot) org>
PLD Linux Documentation Team