xfce4

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Czw, 9 Gru 2004, 16:13:00 CET

On Sun, 5 Dec 2004, Jakub Pisarczyk wrote:
> hmmm, to moze w poldek.conf jakas opcja czy chcesz odpalanie czy nie.
> Albo w poldku generowanie menu dopiero po jednym calym "instalu" ?

Kiedyś wymyśliłem "grupy" pakietów z osobnym pre/post dla tych grup,
możliwe byłoby nawet jakieś konfigure opcjonalne, req grupy,...
Brak jednak mocy przerobowych do realizacji...

To by rozwiązało baaardzo wiele problemów, nie tylko ten (np. reastarty
apache po instalacji modułów, generowanie pewnych rzeczy dopiero po całej
grupie, łatwiejsze dla rpm-a grupowanie pakietów, etc, etc)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost