kernel24

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 9 Gru 2004, 19:17:16 CET

On Thu, Dec 09, 2004 at 07:04:17PM +0100, Marcin Król wrote:
> [...]

HEAD nie wiem (trzeba by potestować, zrobić nowe itptables itp.),
natomiast 2.4.27-4 jest gotowe.
(:LINUX_2_4_27 poszło właśnie do ready, HEAD do test)

Na 2_4_27 nie chcę już mieszać, ale na HEAD wprowadziłbym w końcu
EXTRAVERSION=-%{release}%{?typ} (gdzie %{typ} to %{nil}, smp, BOOT).

> Mam HEADowy 2.4 (rel 0.3) na dwoch maszynach. Wydaje sie dzialac
> stabilnie jak narazie. Wlasnie miele go tez dla instalatora.

Z modprobe był fałszywy alarm?

PS. Jak tam z testowym glibc z HEAD?
poprzednia wersja wyleciała z kolejki na ppc, więc puściłem właśnie
jeszcze raz (wszędzie, z poprawką podziału NPTL-owych na
-devel/-static).