[AC] spamassasin

Piotr Koczur snurf w sgw.art.pl
Czw, 9 Gru 2004, 20:06:50 CET

Witam,

> Niee no bez przesady, jak już piszę na devel to chyba jasne że nie mam
> raczej kłopotów z czytaniem (także changelogów). Oczywiście, że konfiga
> zmieniłem. Ale po uruchomieniu, jak mówię, system zaczyna swapować tak
> intensywnie, że mam swap used = swap total i nawet na reakcję na

Mojej maszyny nie zarżnęło, natomiast zaczęły pojawiać się chwilami ujemne
X-Spam-Score ;). Na razie nie miałem czasu głębiej się temu przypatrzyć.
Natomiast to co napisałem odnośnie zakomentowania tego i owego - u mnie
pomogło i na pierwszy rzut oka nie zmieniło działania SA (poza tymi ujemnymi
punktami).

pozdrawiam,
Piotr Koczur