mozilla thunderbird (ready?)

Jakub Pisarczyk pisarz w ocp.pl
Czw, 9 Gru 2004, 20:39:12 CET

havner wrote:
> Mozilla thunderbird trafil do ready w wersji 1.0. Czy ona dziala
> poprawnie juz? Wiem, ze z wersja kompilowana ze zrodel sa problemy
> podobne do firefox'a. Czy zostalo to rozwiazane, czy to tylko przypadek?

Mi działa w porządku, upgrade przeprowadziłem z 0.8. Właśnie z niej
piszę. Jeśli można by się do czegoś przyczepić to jedynie:

  - cholernie obrzydliwa ikonka po uruchomieniu thunder pojawia sie na
pasku zadań plus stara grafika w Help>About. Szukałem w specu, ale to
chyba nie tam jest podmieniane (czy to już w tych źródłach siedzi?)
  - to samo tyczy się również firefoksa (ikonka na pasku zadań i w
Help>About) + kilka innych rzeczy jak wyszukiwanie.

Ściągam właśnie źródła z mozilla.org i sprawdzę tam, ale powoli się już
gubię