mozilla thunderbird (ready?)

Jakub Pisarczyk pisarz w ocp.pl
Czw, 9 Gru 2004, 22:14:58 CET

havner wrote:

> W firefoksie to wiecej rzeczy nie dziala... A w main stare i dziurawe
> 0.8 (aczkolwiek sprawne)

> Porownaj prosze.

Jesli chodzi o grafiki to je namierzyłem w źródłach w katalogu:
mozilla/other-licenses/branding/firefox

a oprocz tego jeszcze plik LICENSE w ktorym stoi:

"You are not granted rights or licenses to the trademarks of the
Mozilla Foundation or any party, including without limitation the
Firefox name or logo.

For more information, see:
http://www.mozilla.org/foundation/licensing.html "

z pobierznego przejrzenia wydaje mi sie, ze zeby miec ladne ikonki to
trzeba jakiegos agreementa podpisac, mogłbyś na to spojrzeć?