[Ac] po dzisiejszym upgrade - montowanie

Marcin Krzyzanowski krzak w hakore.com
Pią, 10 Gru 2004, 16:19:50 CET

Użytkownik Andrzej Krzysztofowicz napisał:

> umask probowales ?

umask działa jakby, ale tylko na vfat, no wiec problem jest nijak nie
rozwiązany. Pozostaje tez pytanie dlaczego CDROM da sie montować bez
takich problemów i tam opcja "user" wystarcza a wszystko inne jest
problematyczne przynajmniej.

pozatym nie wiem jak fstab teraz działa ale:

# cat /etc/fstab | grep IPOD
/udev/sda2              /media/KRZAK_IPOD       vfat
pamconsole,exec,noauto,managed 0 0

# mount /media/KRZAK_IPOD/
mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /udev/sda2,
        or too many mounted file systems

jakby zupełnie olewał to.

--
Marcin Krzyżanowski