SPECS: Yap.spec - update ac patch - ExcludeArch: alpha - doesn't b...

The Undefined undefine w aramin.net
Sob, 11 Gru 2004, 08:21:15 CET

On Sat, Dec 11, 2004 at 03:01:56AM +0100, Jakub Bogusz wrote:

> Z mono ktoś tak robi? ;P
jak mam akurat dostep do alphy to sprawdzam recznie ;)

> (1.0.4 nie puszczajcie - sprawdzałem już ręcznie)
1.0.5 podobniez.
zreszta.. sadze ze gdyby naprawili to by wspomnieli w changelogach ;)

> Akurat uruchamia się w trakcie budowania, więc się wywala zanim pakiet
> powstanie.
no to problem tym bardziej z glowy :p

Acha - tak wogole to moim zdaniem te EA nie maja sensu. Dla przykladu
Yap w wersji 4.4.4 nie chcial wogole sie budowac na sparc/ppc. Teraz
4.5.4 sie na sparc/ppc zbudowalo... Ja sie jedynie dostosowuje do RM-a
;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała