postpone_scripts [Re: xfce4]

Paweł Żurowski pzurowski w pld-linux.org
Sob, 11 Gru 2004, 10:53:28 CET

Dnia 10-12-2004, pią o godzinie 18:39 +0100, maHo napisał(a):
> On Fri, 10 Dec 2004 14:48:25 +0100, Paweł Żurowski
> <pzurowski w pld-linux.org> wrote:
> [ciach]
> >
> no ale jeżeli będzie siedemnaście pakietów instalowanych pod rząd,
> i(wariant najbardziej pesymistyczny) w skryptach %post będą na
> przemian zlecane restarty na przykład httpd i postgresa, to będą się
> na przemian restartować siedemnaście razy.

rozwaz to:
Masz ten pliczek, co go trzeba zuniqowac, i wg Ciebie dobrze by bylo
posortowac, oto on:

/etc/rc.d/init.d/usluga stop
/etc/rc.d/init.d/usluga start

uniq zwroci to, co otrzyma, a sort... rozumiesz o co mi chodzi?

pozdrawiam
-pawel

--
Pawel Zurowski