Co robimy ze sparciem i alphą

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 11 Gru 2004, 11:16:59 CET

On sobota 11 grudzień 2004 03:15, Jakub Bogusz wrote:
> glibc w jakim schemacie? Jeśli HEAD z dual, to sparc ma 2 razy mniej
> roboty niż reszta.

Czemu?

> Ktoś ma na zbyciu procesor ev6 500MHz? ;)
> IIRC byłoby w co wsadzić (jako drugi).

A właśnie - ankry mi tutaj mówi, żeby na wszystkich builderach dać co najmniej
-j2 i sprawdzić jak to pójdzie. Przy czym zwiększanie -j potrafi zamordować
komputer przy make install. Do wyboru - przerabiamy we wszystkich specach
make install na jakieś inne makro, którym możemy sterować, bądź w %__make
wsadzamy odwołanie do jakiegoś skryptu, który sprawdza, czy target nie ma w
nazwie install, a wtedy nie dodaje -j.

> Na przykład NPTL ;P
> (i TLS, ale ten przynajmniej _teoretycznie_ jest)

Właśnie. Co robimy z tlsem na sparcu? Jest jakiś sens to zmuszać do budowania?