Co robimy ze sparciem i alphą

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 11 Gru 2004, 11:45:37 CET

On sobota 11 grudzień 2004 11:21, Adam Gołębiowski wrote:

> Lub też zacznijmy kozystać z makra makeinstall.

Nawet nie wiedziałem, że takie już jest, ale fakt, byłoby to wygodne
rozwiązanie (jakby do makra jeszcze BUILDDIR dodać). Tyle, że trzeba by
wszystko przerabiać, bo obecnie pojedyńcze spece z tego korzystają. Przez
jakiś (dłuższy) trzeba by chyba było mieć rozwiązanie hybrydowe - %{__make}
byłby inteligentny, a my byśmy i tak zamieniali powoli spece na makeinstall.