postpone_scripts [Re: xfce4]

maHo lukaszmach w gmail.com
Sob, 11 Gru 2004, 17:36:08 CET

On Sat, 11 Dec 2004 15:21:45 +0100, Paweł Żurowski
<pzurowski w pld-linux.org> wrote:
[ciach]

> ps. ankry, ja probuje wytlumaczyn maho, czemu nie powinno byc sorta...

ja rozumiem że sort może troche zakłócić kolejność, ale ciągle nie
podoba mi się to że niektóre uslugi będą startowane wiele razy.

bo rozumiem że najpierw będzie jeden stop dla każdej usługi, potem
jeżeli w tym /var/costam/postponed_cmds będzie:
/etc/init.d/httpd start
/etc/init.d/httpd start
/etc/init.d/httpd start
/etc/init.d/httpd start
/etc/init.d/httpd start
/etc/init.d/postgresql start

to się wykona raz httpd start i raz postgresql start

za to jeżeli będzie
/etc/init.d/httpd start
/etc/init.d/postgresql start
/etc/init.d/httpd start

to się wykona raz start http, potem start postgresa, potem start http
wiem że będzie httpd is already running, ale jest to mało eleganckie :)

i jakoś nie wierzę w to  że zawsze się tak ułoży że  najpierw będą
restartowane usługi httpdowe a potem postgresowe....

pozdrav

maHo

ps: maHo chyba się odmienia :), przynajmniej ja odmieniam.