Nasza strona WWW

Sergiusz Pawłowicz sergiusz-keyword-pld?deve?pl.5917b1 w pawlowicz.name
Sob, 11 Gru 2004, 21:57:54 CET

Dnia 11-12-2004, sob o godzinie 20:59 +0100, Marek Ciesielski
napisał(a):
> Witam,
> Dzisiejszy dzień przyniósł nam dwa wydarzenia - pierwszy to "dyskusja"
> na temat kształtu PLD (zainteresowani wiedzą czym się ta dyskusja
> skończyła), a drugie wydarzenie (jako następstwo pierwszego) to
> wyłączenie przez Sergiusza naszej strony WWW - w tej chwili
> wyświetlana jest nasza strona z dokumentacją.

Strona działa, skoro mnie odblokowano już na ircu, to ja też nie
blokuję. Nie wiem czemu napisałeś ten list, skoro doskonale wiesz, że
chodzi tutaj o działania havnera, o których można poczytać na discuss i
nie ma co przenosić tych awantur tutaj.

S.