Nasza strona WWW

Sergiusz Pawłowicz sergiusz-keyword-pld?deve?pl.5917b1 w pawlowicz.name
Nie, 12 Gru 2004, 00:07:53 CET

Dnia 11-12-2004, sob o godzinie 22:23 +0100, Marek Ciesielski
napisał(a):

> Strona przestała działać (i to nie z powodu awarii) i tyle. Problem w
> tym, że nie jest to pierwszy raz (przypomne sprawę z listami i stroną
> z dokumentacją) - zresztą jak uczy doświadczenie pewnie i ta strona
> nie raz jeszcze będzie wyłączana - i mówię to nie dlatego, że kogoś
> lubię czy nie ale dlatego że historia powtarza się ponownie wg.
> schematu jakiś list, flame, bluzgi na lewo i prawo i środki
> odwetowe... - a że "historia magistra vitae est", to myślę że właśnie
> znowu zatoczyliśmy koło.

Jesteś pewien, że chcesz tutaj przenieść dyskusję z listy "discuss"?

Bo to co piszesz, jest złą diagnozą rzeczywistości, która jest dokładnie
przedstawiana na tej właśnie liście.

S.