server - intel

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 12 Gru 2004, 10:10:42 CET

Dnia 12-12-2004, nie o godzinie 09:29 +0100, pbern w pbern.biz napisał(a):
> Czy ktos mial problem z konfiguracja nastepujacego sprzetu pod PLD ?
>
> Intel Grand Prairie SE7525GP2 (2xXeon800)

Robiłem to wprawdzie na SE7320SP2 (to w zasadzie to samo, tyle, że bez
PCI-E 16x i wydawało się działać, GP2 gdzieś mi się tu wala po labie, to
mogę sprawdzić, a masz jakiś konkretny problem?

> Intel SRCS14L Raid (4xSATA)

LSI Logic :) czyli megaraid powinien to łykać, ale to dla mnie tylko
teoria, bo jakoś nigdy ta karta do mnie nie dotarła.

> i czy sa jakies sensowne narzedzia do zarzadzania ta karta raid w PLD?

Nie wiem, bo jak na razie to mam tylko karty Adapteca, nad czym bardzo
ubolewam.

Artur