fortunes-pl: pld - kwintesencja debilizmu

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Nie, 12 Gru 2004, 14:29:28 CET

On Sun, 12 Dec 2004, Cezar Cichocki wrote:
> [...]
> [...]
>
> Muszę przyznać, że czuję coraz większy niesmak. Czy aby na pewno jest
> sens marnować czas i miejsce w spoolach na dyskusję o tym, kto ma
> dłuższego? :( Panowie, pax! Pax vobiscum!

Powiem tak: mnie to też zadziwia. I dostarcza niezłej rozrywki momentami,
jak mam chwilę, żeby kilka postów przeczytać... niestety, humor mi się
psuje jak sobie uświadamiam jakie to wszystko ma konsekwencje...

Naprawdę nie macie ciekawszych zajęć?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost