[builder-ac-sparc@pld-linux.org: ERRORS: mono.spec]

Pon, 13 Gru 2004, 09:43:44 CET

Pawel Boguszewski wrote:

> hmm, dziwne
> wczoraj po informacji ankrego na ircu że się nie buduje puściłem
> u siebie w domu i na 2 próby 2 udane.
> Ogólnie wczesniej z poprzednimi wersjami mono też nie mialem większych
> problemów - zbieg okoliczności?

A masz dosc miejsca, zeby zrobic taki test:
- zainstalowac w chroot'cie liste pakietow, ktore sa na builderze
- zbudowac w chroot'cie
?
Pozwoliloby to wykluczyc ewentualnosc, ze jakis konkretny pakiet (lub jego
brak) maci.

Bo moze byc jeszcze problem z kernelem, sprzetem, entropia itp.

  phone (48)(58) 347 14 61