Ostatnie bugi w KDE.

Krzysztof Królikowski krzysiek w pld-sparc64.org
Pon, 13 Gru 2004, 14:59:10 CET

Dnia 13-12-2004, pon o godzinie 14:17 +0100, Michal Kochanowicz
napisał(a):

> Nie, to inna sprawa. Jeśli nikt inny tego nie zrobi, to podeślę łatki
> wieczorem.

oki... ja zajmę się paroma innymi bugreportami jeszcze, więc jakbym się
nie wyrobił to oczywiście jestem zainteresowany twoimi łatkami :-)
Jest jeszcze jedno zgłoszenie dot. konquerora:
http://securitytracker.com/alerts/2004/Dec/1012461.html

jestem również zainteresowany Twoją opinią na temat tego reporta.

--
Krzysztof Królikowski <krolik (at) pld-linux (dot) org>
PLD Linux Documentation Team