[builder-ac-sparc@pld-linux.org: ERRORS: mono.spec]

Pawel Boguszewski pawelb0 w tlen.pl
Pon, 13 Gru 2004, 16:23:45 CET

On Mon, Dec 13, 2004 at 11:05:07AM +0100, Michal Moskal wrote:
> [...]

Miejsce mam, ale gorzej z czasem - sparc stoi na połowie neostrady, więc jeżeli
ktoś chce się pobawić moge użyczyć maszyny

jedynie co mam inne to kernel 2.4.26-6, a i glibc z nptlem, ale wcześniej
na zwykłym też się budowało

> Może obciążeniem? Np. sypie się jeśli następuje context switch? /proc?

akurat w czasie gdy leciało mono równolegle budował się glibc w 64bitowym
chroocie i load był > 3, ale może to sprawa kernela 2.4, że się nie wysypało

--
Paweł Boguszewski