SPECS: laspack.spec - added patch that fix paths to include files, ...

Krzysztof Królikowski krzysiek w pld-sparc64.org
Pon, 13 Gru 2004, 18:08:02 CET

Dnia 13-12-2004, pon o godzinie 17:37 +0100, Roman Werpachowski napisał
(a):

> Czy w związku z /usr/include/laspack/copyrght.h, a dokładnie
>
> /* 3. All modifications to the source code must be clearly marked as
>   * */
> /*    such.

tylko gdzie o tym napisać?

>   Binary redistributions based on modified source code
>   *    */
> /*    must be clearly marked as modified versions in the documentation
>   *    */
> /*    and/or other materials provided with the distribution.
>   *    */

ta modyfikacja de facto nie wniosła do kodu źródłowego jako takieco co
sam na pewno zauważyłeś :)

> nie powinno takiej zmianie towarzyszyć dodanie README.PLD z informacją o
> zmianie?

można, ale nie wiem czy jest o czym pisać. W zasadzie to poprawiłem
jedynie ścieżki do plików nagłówkowych, nic więcej...

--
Krzysztof Królikowski <krolik (at) pld-linux (dot) org>
PLD Linux Documentation Team