[BUGS] propozycja

Krzysztof Królikowski krzysiek w pld-sparc64.org
Śro, 15 Gru 2004, 08:12:53 CET

Witam.

Co sądzicie o tym, żeby w naszym systemie bts umieszczać łatki
rozwiązujące problemy np. security? Wiadomo, jak się szuka czegoś w
internecie czasami ciężko coś znaleźć. Im więcej będzie miejsc z których
można pobrać łatkę zwłaszcza łatającą buga klasy security tym lepiej dla
całej społeczności nie tylko developerów ale i administratorów różnych
dystrybucji. Ja sam znalazłem pomoc w systemie bts gentoo, więc uważam,
że można zaprowadzić taką 'nową świecką tradycję' na bugs...

Oczywiście zacznę to robić jak tylko uzyskam dostęp do katalogu w którym
można zapisywać załączniki :-)

--
Krzysztof Królikowski <krolik (at) pld-linux (dot) org>
PLD Linux Documentation Team