[SECURITY] Samba

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Pią, 17 Gru 2004, 12:27:02 CET

Mniej wiecej Fri, Dec 17, 2004 at 12:02:27AM +0100, zainteresowany The Undefined rzekl:

> hm...
> a co z RA?
> zostajemy na dziurawej 2.x, czy przechodzimy na 3.x?

Kumpel z powodzeniem używa 3 na ra, jakieś niewielkie poprawki trzeba.
W sumie to ja od daaawna używam np postfiksa 2.1, SA 3 na ra więc jakby
ktoś miał ochotę/potrzebę, to nie ma problemu.

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A
%% Timeo me dubitare %%