[amd64/ac] Mozilla oraz Mozilla-firefox

maHo lukaszmach w gmail.com
Pią, 17 Gru 2004, 19:19:29 CET

On Fri, 17 Dec 2004 10:04:25 +0100, Tomasz Witek
<tiwek w manta.univ.gda.pl> wrote:

> co sie sypie ? uzywam tylko firefoxa, no moze nie tylko, bo jest taka
> jedna strona ktora nie dziala pod nim ale nie tylko pod nim, a na ktora
> musze czasem wejsc.

u mnie w  firefoxie nie dziala wyszukiwanie na stronie, tylko
highlight. dodatkowo sprawa tych pustych okienek dialogowych przy
okazji pytania o zapamiętanie hasła.

próbowałem wydebuggować gdzie jest błąd, ale uznałem że to sprawa
beznadziejna w moim wykonaniu (głównie z powodu braku czasu :( )

pozdrav

maHo