SPECS: BitchX.spec, Eterm.spec, GConf.spec, GXedit.spec, ORBit.spe...

Paweł Sakowski saq w pld-linux.org
Pią, 17 Gru 2004, 19:39:07 CET

On Fri, 2004-12-17 at 19:06 +0100, Przemysław Iskra wrote:
> [...]
[...]
> poza tym nie wyszedł mi opis, głównie to są usunięcia niepotrzebnych,
> zupełnie niepoprawnych lub nic nie mówiących opisów.

Eeeej, tylko bez przesady, to ja tu robiłem opisy es ;)

Ale przyznam że niektóre %description -l es (te nie moje :) mają
niewiele wspólnego zarówno z %description jak i z -l es.

> Nie można by zrobić coś takiego jak # fuzzy ?
> Niektóre opisy są poprostu fatalne...

Kompletne bzdury nie ma co znakować # fuzzy, trzeba je wypieprzać ze
speców (lepszy opis -l en niż bzdura -l es). Niekompletne bzdury można
kazać poprawiać ich autorom.

--
Paweł Sakowski <saq w pld-linux.org>
PLD Linux Distribution