GTK

Marcin Krzyzanowski krzak w hakore.com
Nie, 19 Gru 2004, 01:01:03 CET

Użytkownik Fryderyk Dziarmagowski napisał:

> mamy zastopować bo twój program się sypie? twoje poczynania zaczynają
> mnie naprawdę rozbrajać.

Nie _masz_ przyjąc do wiadomości raport o różnicy w działaniu po zmianie
wersji gtk.

Widze ze nie potrafisz rozmawiac na poziomie nie personalnym.

Nie bede uprawial dyskusji na Twoim poziomie, jak juz nabedziesz pewne
zdolności ktorych ci ewidentnie brakuje to zacznij znow probować
przekonywać o swoich racjach.

Nie pierwszy raz w gtk zachodzą zmiany ktore są poprawiane w kolejnych
wersjach i nie pierwszy raz dotyczy to wlasnie obszarów menu akurat.

Pozatym podałem przykład ze zaszly zmiany ktore nie gwarantują pełnej
zgodności funkcjonalnej, jesli podejmujesz sie sprawdzenia wszystkich
aplikacji i ewentualnie posiadasz umiejetności w tym zakresie GTK to
prosze bardzo, w preciwnym razie jestem przeciwko uprawianiu szalonego
podbijania wersji w Ac patrząc tylko na swoje podwórko.

Ja w przeciwienstwie do Ciebie potrafie wiele rzeczy zdiagnozować i
patrzeć nieco szerzej.

wiecej nie bede reagowal na twoje zaczepki tylko skutecznie blokował
szaloną deweloperke.

--
Marcin Krzyżanowski