GTK

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Nie, 19 Gru 2004, 02:57:02 CET

--- Marcin Krzyzanowski <krzak w hakore.com> wrote:

> Nie _masz_ przyjąc do wiadomości raport o różnicy w działaniu po zmianie
> wersji gtk.

Nie rozśmieszaj mnie.  W jaki sposób miałbym stwierdzić, że jest błąd
w programie, jeśli gtk które zupgrejdowałeś na DEVEL nawet się nie
budowało? ;)

> Widze ze nie potrafisz rozmawiac na poziomie nie personalnym.

Zaraz, zaraz, to jakiś inny krzak jeszcze tu jest?

> Nie bede uprawial dyskusji na Twoim poziomie, jak juz nabedziesz pewne
> zdolności ktorych ci ewidentnie brakuje to zacznij znow probować
> przekonywać o swoich racjach.

Ach, proszę spróbuj choć na chwilę zniżyć się z twych górnolotnych
wywodów krasomówczych do poziomu technicznego.

> Nie pierwszy raz w gtk zachodzą zmiany ktore są poprawiane w kolejnych
> wersjach i nie pierwszy raz dotyczy to wlasnie obszarów menu akurat.

W jaki sposób zmiany w gtk mają się do działania całego gnome 2.8.2 i
do niedziałania GNU Gadu?

> Pozatym podałem przykład ze zaszly zmiany ktore nie gwarantują pełnej
> zgodności funkcjonalnej, jesli podejmujesz sie sprawdzenia wszystkich
> aplikacji i ewentualnie posiadasz umiejetności w tym zakresie GTK to
> prosze bardzo, w preciwnym razie jestem przeciwko uprawianiu szalonego
> podbijania wersji w Ac patrząc tylko na swoje podwórko.

Konkrety podaj. Dlaczego pan Krzyżanowski wie lepiej od Owena kiedy
gtk ma mieć pełną wersję.

> Ja w przeciwienstwie do Ciebie potrafie wiele rzeczy zdiagnozować i
> patrzeć nieco szerzej.

Na czym te niezmiernie interesujące obserwacje opierasz?

> wiecej nie bede reagowal na twoje zaczepki tylko skutecznie blokował
> szaloną deweloperke.

Pohamuj się kologo. To że używasz PLD jest załugą szalonej
developerki. A jak nazwać twoje ekspeymenty? Jak nawac zmiany które
dokonałeś i do których jak to miło ująłes doczepiam się?

W czasie całej naszej dyskuji nie zapytałeś _ani raz_ w jaki sposób
widzałbym rozwiązanie problemu. Jest tylko jedna wielka wizja tego
który wie i nie pryzjmuje do wiadomości zdania innych, uważając je za
adpersonalne ataki.

i nie trudź się nie odpisuj. Przyjąłem do wiadomości, że uczestniczę w
twoim prywatnym projekcie gdzie rozwiązywanie problemów osiągane jest
poprzez wytykanie niezaawansowania konwersacji i egocentrycznej
dezaprobacie uwag współdyskutującego.

powodzenia w tworzeniu PLD^H^H^Hkrzak linux distribution.
--
Fryderyk Dziarmagowski