rpm i poldek - problemy z językiem w summary/description

Przemysław Iskra sparky w servek.sparky.homelinux.org
Nie, 19 Gru 2004, 15:24:03 CET

On Sun, Dec 19, 2004 at 03:43:17AM +0100, Bartosz Taudul wrote:

> Słowa Pawła Gajdy:
>
> To zamierzone, opis paczki (w danym języku) bez summary bądź description nie jest
> zachowywany w indeksie (jest niekompletny).

to by znaczyło że w naszych spec'ach jest od ch**a niepotrzebnych linii,
ok, a co z rpm'em ? w jedną stronę działa, a w drugą nie, to chyba
zamierzone nie jest...

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ..Mail,MSN  LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : GG...3228100  WWW..NotYetAvible